.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلاور حیدرپور خبر داد:
آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان مازندران
شمال تیوز : رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده توزیع می باشد و برای این منظور 68 مرکز توزیع میوه شب عید در مازندران در نظر گرفته شده است....
آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان مازندران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده توزیع می باشد و برای این منظور  68 مرکز توزیع میوه شب عید در مازندران در نظر گرفته شده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور  در جلسه کمیسیون تنظیم بازار که در معاونت برنامه ریزی استانداری برگزار شد درباره آخرین وضعیت خرید و توزیع مرکبات و سیب و گوشت مرغ گفت: با توجه به نامه ابلاغی از سوی معاون اجرایی رییس جمهور به تمامی استانداران و تاکید آن از سوی وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد قیمت میوه شب عید با تعیین هزینه حمل و نقل مشخص شود.

وی با بیان اینکه از 22 اسفند ماه سیب و پرتقال شب عید به شهرستان های استان حمل شده است گفت: توزیع میوه ها از فردا 25 اسفندماه در واحدهای صنفی میوه فروشی و مراکز عرضه مستقیم سازمان میادین میوه و تره بار به هم استانی ها عرضه می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده توزیع می باشد.

حیدرپور تصریح کرد: 68 مرکز در مازندران برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار مقرر شد قیمت هر کیلو پرتقال 2 هزار و 900 و هر کیلو سیب 2 هزار و 700 تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: در عرضه سیب محدودیتی وجود ندارد و در صورت تقاضا از سوی استان ها تامین و توزیع انجام خواهد شد.

حیدرپور ادامه داد: 300 تن گوشت قرمز ران و سردست در بازار تزریق خواهد شد که قیمت هر کیلو گرم آن درب سردخانه  17 هزار و 500 تومان است و با قیمت 18 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی افزود: گوشت سفید به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فاصله قیمتی با بازار نباید زیاد باشد تا منجر به ناسلامتی در توزیع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1393
اگر فاصله زياد نباشد نيازي به توزيع شما نبود برادر پرتغال 2700 رو كردي 2900 فكر نكن مردم نمي فهمند كمتر ظلم كنيد!!!
صبا 26 اسفند 1393
با توجه به اینکه وضعیت مرکبات که هم تناژ کم بود و هم بسیار درشت سازمان جهاد کشاورزی انصافا کار بزرگی انجام داد که اجازه ورود مرکبات را نداد هم کشاورزان را راضی داشت و هم مشتریان را دست شان درد نکند. همی که دست پاچه نشدند اجازه واردات را ندادند خود نشان دهنده اشراف بر تولید و بازار است
محمد 26 اسفند 1393
کجه دنه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.